Kivan käsittelyn kurssi Onnenpisarassa 4 x 20 min

Voisiko käsittely sujua rennosti ja hauskasti yhteistyössä koiran kanssa? No tottakai!

Tällä kurssilla perehdymme osallistavan käsittelyn maailmaan yksilöllisesti jokaisen kanssa. Voit osallistua kurssille, jos haluat alusta alkaen opettaa käsittely-toimet mukavaksi, tai harjoitella uudenlaista lähestymistapaa, mikäli jossakin asiassa on jo haasteita.

Opit tällä kurssilla lukemaan koiran elekieltä sekä erilaisia menetelmiä ja työkaluja, joilla käsittelystä tulee vuorovaikutteisempaa.

Kurssilla edetään yksilöllisesti jokaisen omaa tahtia, aiempaa kokemusta kouluttamisesta tai osallistavasta käsittelystä ei tarvitse olla voidaksesi osallistua.

Kurssi sisältää 4 x 20 min harjoituskertoja yksityisohjauksessa, lämmin sisätila käytössä. Koulutuspäivät lauantaisin
17.2

24.2

9.3

Olen tilauksen jälkeen sinuun yhteydessä niin sovitaan ajat!

Verkkokaupassa maksutapana PayPal. Mikäli haluat mieluummin maksaa zettlen linkillä, valitse vaihtoehto "maksettu etukäteen". Lähetän maksulinkin heti, kun tilauksesi on käsitelty.